What are the benefits for travelers to Ukraine?
Medical care anywhere in Ukraine
Service in trusted clinics
Fast organization of medical care
Guarantee of payments in case of insured events
What does the insurance cover?
Choose the appropriate insurance option
Book a consultation

What to do in case of an insured event?
If you have an insured event, we recommend that you immediately call the VUSO hotline at 0 (800) 50 37 73 or notify us through the website by clicking the “Insured event” button. Our employee will provide clear instructions on how to proceed.
Call us
Registration of this type of insurance is available to persons who are not residents of Ukraine.
Alcoholic risk coverage provides for cases where health damage was caused while the insured had alcohol in his system.
It is not necessary to print the policy. You can save the pdf file of the insurance policy on your phone or tablet.
When taking out the policy, you should choose the additional option "Extreme sports", which guarantees maximum protection during your favorite extreme activities.
Don't panic. You should call the insurance company and report the occurrence of an insurance event. Our medical assistance will provide instructions on further actions and organize all necessary assistance.
All materials related to insurance conditions are freely available on the "Public Information" page in the "Product Disclosure" section, by calling.
Для підписання договору страхування вам потрібен закордонний паспорт.
Ви маєте можливість скасувати чи внести зміни до поліса після його оформлення. За правилами VUSO, будь-які зміни до Договору страхування здійснюються за взаємною згодою сторін (Страховика та Страхувальника) та оформлюються у вигляді додаткової угоди до Договору.
Крім того, відповідно до законодавства, Страхувальник може відмовитися від укладеного Договору протягом 30 календарних днів з моменту його підписання. У такому випадку Договір вважається недійсним, а обидві сторони зобов’язані повернути одна одній усе отримане за Договором. Жодні подальші зобов’язання за цим Договором не виникають.
Клієнти VUSO можуть звертатися до служби підтримки VUSO кількома способами:
-
цілодобова гаряча лінія;
-
чат-боти в Telegram або Viber — через них можна повідомити про страховий випадок або отримати консультацію від менеджера компанії;
-
онлайн-чат на сайті для спілкування з фахівцем;
-
Facebook Messenger як ще один канал зв’язку.
Ні, не діє.
Якщо під час перебування поза межами дії екстрених служб стався страховий випадок, вам необхідно негайно зв'язатися з нашою страховою компанією. Ми надаємо цілодобову підтримку. У нас є гаряча лінія, де ви можете отримати консультацію та інструкції щодо подальших дій. Залежно від обставин, спеціалісти зможуть організувати необхідну допомогу, таку як виклик екстрених служб, організацію транспортування до медичного закладу або інші заходи, передбачені вашим страховим полісом.
За умовами страхового продукту, страхова компанія має право здійснювати страхові виплати:
-
безпосередньо закладу охорони здоров’я, іншій установі або особі, що надає (надавала або надаватиме) медичну допомогу, медичні та/або інші послуги, передбачені Програмою страхування для конкретного Договору;
-
асистуючій компанії чи іншій особі, яка діє на підставі договору зі Страховиком, у порядку та на умовах цього договору, якщо під час настання страхового випадку така компанія / особа надає (надавала або надаватиме) асистуючі послуги Застрахованій особі та/або здійснює (здійснювала або здійснюватиме) оплату за медичну допомогу, медичні та/або інші послуги відповідно до Програми страхування;
-
застрахованій особі чи іншій особі, яка понесла витрати та має право на страхову виплату згідно з умовами Договору та/або законодавством України, якщо така особа за погодженням зі Страховиком самостійно сплатила медичну допомогу, медичні та/або інші послуги, передбачені Програмою страхування.
Ви можете оформити страхування до 12 місяців. Мінімальний термін дії договору становить 1 день. Продовжити поліс можна в онлайн форматі.
Так, ви можете оформити поліс на кількох членів сім’ї, друзів, знайомих або колег тощо, вказавши кількість людей під час оформлення.
Так, страховка від VUSO для подорожей зазвичай передбачає не лише медичне покриття, а й додаткові «туристичні» ризики. Це можуть бути:
-
втрачений або пошкоджений багаж — компенсація за загублені або пошкоджені речі під час перельоту, перевезення чи проживання;
-
затримка чи скасування транспорту — відшкодування витрат через затримку рейсу або іншого транспорту;
-
непередбачені витрати — наприклад, проживання чи харчування у випадку вимушеного перебування через страхову подію.
Важливо: покриття конкретних туристичних ризиків залежить від вибраного додаткового пакета послуг у вашому полісі.
Так, страховка від VUSO для подорожей зазвичай передбачає не лише медичне покриття, а й додаткові «туристичні» ризики. Це можуть бути:
-
втрачений або пошкоджений багаж — компенсація за загублені або пошкоджені речі під час перельоту, перевезення чи проживання;
-
затримка чи скасування транспорту — відшкодування витрат через затримку рейсу або іншого транспорту;
-
непередбачені витрати — наприклад, проживання чи харчування у випадку вимушеного перебування через страхову подію.
Важливо: покриття конкретних туристичних ризиків залежить від вибраного додаткового пакета послуг у вашому полісі.
