Які переваги для подорожуючих Україною?
Медична допомога в будь-якій точці України
Обслуговування в перевірених клініках
Швидка організація медичної допомоги
Гарантія виплат при страхових випадках
Що покриває страхування
Виберіть відповідний варіант страхування
Залиште заявку на консультацію
Наші експерти допоможуть підібрати ідеальний варіант страховки

Що робити у разі настання страхового випадку?
Якщо у вас стався страховий випадок, рекомендуємо відразу зателефонувати на гарячу лінію VUSO за номером 0 (800) 50 37 73 або сповістити нас через сайт, натиснувши кнопку “Страховий випадок”. Наш працівник надасть чіткі інструкції щодо подальших дій.
Зателефонувати
Оформлення такого виду страхування доступне особам, які не є резидентами України.
Покриття алкогольних ризиків передбачає випадки, коли шкода здоров’ю була завдана тоді, коли в організмі застрахованого був алкоголь.
Видруковувати поліс не обов'язково. Можна зберегти pdf-файл страхового поліса на телефоні або планшеті.
Під час оформлення поліса варто обрати додаткову опцію “Екстремальні види спорту”, яка гарантує максимальний захист під час занять улюбленими екстремальними заняттями.
Не панікуйте. Вам варто зателефонувати у страхову компанію та повідомити про настання страхового випадку. Наш медичний асистанс надасть інструкції про подальші дії та організує всю необхідну допомогу.
Усі матеріали щодо умов страхування розміщені у вільному доступі на сторінці “Публічна інформація” у розділі “Розкриття інформації про продукти” за покликанням
Для підписання договору страхування вам потрібен закордонний паспорт.
Ви маєте можливість скасувати чи внести зміни до поліса після його оформлення. За правилами VUSO, будь-які зміни до Договору страхування здійснюються за взаємною згодою сторін (Страховика та Страхувальника) та оформлюються у вигляді додаткової угоди до Договору.
Крім того, відповідно до законодавства, Страхувальник може відмовитися від укладеного Договору протягом 30 календарних днів з моменту його підписання. У такому випадку Договір вважається недійсним, а обидві сторони зобов’язані повернути одна одній усе отримане за Договором. Жодні подальші зобов’язання за цим Договором не виникають.
Клієнти VUSO можуть звертатися до служби підтримки VUSO кількома способами:
-
цілодобова гаряча лінія;
-
чат-боти в Telegram або Viber — через них можна повідомити про страховий випадок або отримати консультацію від менеджера компанії;
-
онлайн-чат на сайті для спілкування з фахівцем;
-
Facebook Messenger як ще один канал зв’язку.
Ні, не діє.
Якщо під час перебування поза межами дії екстрених служб стався страховий випадок, вам необхідно негайно зв'язатися з нашою страховою компанією. Ми надаємо цілодобову підтримку. У нас є гаряча лінія, де ви можете отримати консультацію та інструкції щодо подальших дій. Залежно від обставин, спеціалісти зможуть організувати необхідну допомогу, таку як виклик екстрених служб, організацію транспортування до медичного закладу або інші заходи, передбачені вашим страховим полісом.
За умовами страхового продукту, страхова компанія має право здійснювати страхові виплати:
-
безпосередньо закладу охорони здоров’я, іншій установі або особі, що надає (надавала або надаватиме) медичну допомогу, медичні та/або інші послуги, передбачені Програмою страхування для конкретного Договору;
-
асистуючій компанії чи іншій особі, яка діє на підставі договору зі Страховиком, у порядку та на умовах цього договору, якщо під час настання страхового випадку така компанія / особа надає (надавала або надаватиме) асистуючі послуги Застрахованій особі та/або здійснює (здійснювала або здійснюватиме) оплату за медичну допомогу, медичні та/або інші послуги відповідно до Програми страхування;
-
застрахованій особі чи іншій особі, яка понесла витрати та має право на страхову виплату згідно з умовами Договору та/або законодавством України, якщо така особа за погодженням зі Страховиком самостійно сплатила медичну допомогу, медичні та/або інші послуги, передбачені Програмою страхування.
Ви можете оформити страхування до 12 місяців. Мінімальний термін дії договору становить 1 день. Продовжити поліс можна в онлайн форматі.
Так, ви можете оформити поліс на кількох членів сім’ї, друзів, знайомих або колег тощо, вказавши кількість людей під час оформлення.
Так, страховка від VUSO для подорожей зазвичай передбачає не лише медичне покриття, а й додаткові «туристичні» ризики. Це можуть бути:
-
втрачений або пошкоджений багаж — компенсація за загублені або пошкоджені речі під час перельоту, перевезення чи проживання;
-
затримка чи скасування транспорту — відшкодування витрат через затримку рейсу або іншого транспорту;
-
непередбачені витрати — наприклад, проживання чи харчування у випадку вимушеного перебування через страхову подію.
Важливо: покриття конкретних туристичних ризиків залежить від вибраного додаткового пакета послуг у вашому полісі.
Так, страховка від VUSO для подорожей зазвичай передбачає не лише медичне покриття, а й додаткові «туристичні» ризики. Це можуть бути:
-
втрачений або пошкоджений багаж — компенсація за загублені або пошкоджені речі під час перельоту, перевезення чи проживання;
-
затримка чи скасування транспорту — відшкодування витрат через затримку рейсу або іншого транспорту;
-
непередбачені витрати — наприклад, проживання чи харчування у випадку вимушеного перебування через страхову подію.
Важливо: покриття конкретних туристичних ризиків залежить від вибраного додаткового пакета послуг у вашому полісі.
