Питання та відповіді
Електронний поліс – договір страхування, який укладається онлайн на сайті страхової компанії, після чого відправляється клієнту у pdf-форматі. Одразу після укладання, оплати та підпису поліс стає легітимним та відповідає всім вимогам Законодавства України.
Франшиза – це частина збитків, які страхова компанія не відшкодовує. Їхнє покриття на себе бере власник поліса за власні кошти. Наявність франшизи у страховці зазвичай значно знижує її вартість: чим більша сума збитків, які водій відшкодує самостійно, тим дешевшим буде страховий поліс.
Ви можете самостійно оформити страховий поліс на нашому сайті та отримати електронний поліс. За потреби ви можете приїхати до офісу СК VUSO. Для цього виберіть зі списку ваше місто, вулицю представництва та зручний для вас час у розділі "Точки продажів".
З повним переліком юридичних документів ви можете ознайомитись на сторінці "Публічна інформація".
Наші менеджери з радістю дадуть відповідь на всі питання та допоможуть оформити договір. Щоб зв'язатися з представником компанії, використовуйте асистент-бот VUSO в Telegram або Viber.
Страхування – ідеальний спосіб забезпечення фінансової стабільності. СК VUSO надає весь спектр страхових послуг та гарантує швидкі виплати. Ми готові надати допомогу в будь-якій країні та в будь-який час.
Вам обов'язково потрібно повідомити компанію про настання страхового випадку. Для цього зателефонуйте за номером асистансу, який указаний в вашому договорі.
У випадку, якщо Ви втратили страховий поліс або у Вас виникли складності з дозвоном по контактним телефонам, зазначеним у договорі (полісі), то скористайтесь інструкцією:
- виберіть телефон країни, в якій Ви знаходитесь та зателефонуйте до Сервісної служби Асістансу;
- повідомте: ПІБ, місцезнаходження, місце придбання полісу, повідомте, що Ви клієнт ВУСО і втратили поліс;
- у разі втрати страхового полісу Асистуюча компанія організує Вам допомогу та проінструктує про подальші дії.
Електронний страховий поліс ОСЦПВ – форма договору внутрішнього страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів в електронному вигляді. Такий документ ви можете пред’явити представнику поліції на смартфоні або планшеті.
В цій графі потрібно вписати назву міста, в якому зареєстрований власник авто. Інформацію про місце реєстрації власника автомобіля можна знайти в паспорті громадянина України та техпаспорті.
Франшиза – це сума збитку, яка вираховується за страхового відшкодування і покривається клієнтом самостійно.
Так, дія поліса ОСЦПВ поширюється на будь-якого водія.
На сайті такої можливості немає. Щоб скористатися опцією «бонус-малус», яка діє в компанії, необхідно звернутися в представництво компанії та отримати індивідуальний розрахунок вартості договору.
Оскільки вартість автомобілів останнім часом збільшується, відповідно і вартість їх ремонту зростає. Інколи страхової виплати в розмірі 160 тис. грн може не вистачити, тому VUSO рекомендує збільшити ліміт, щоб не витрачати власні кошти.
Це продукт дає можливість отримати виплату у VUSO протягом 14 днів після ДТП, якщо ви станете постраждалою стороною. Вам не потрібно чекати 90 днів та сподіватись на виплати від чужої страхової компанії. Розрахунок виплати здійснюють без урахування зносу деталей автомобіля.
За системою прямого врегулювання постраждалий у ДТП клієнт VUSO отримає відшкодування по ОСЦПВ у своїй страховій. Не потрібно збирати купу документів для отримання відшкодування в іншій страховій компанії – це справа VUSO. Клієнт отримає виплату на ремонт авто без зайвої метушні та за прискореною програмою – в 6 разів швидше, ніж раніше.
СК VUSO вже понад 20 років працює на українському страховому ринку. Компанія до ТОП-10 найбільших страховиків за КАСКО згідно з рейтингом журналу “Insurance Top”.
Середній показник швидкості виплат по КАСКО – 7 днів з моменту ДТП.
Ремонт автомобіля здійснюємо лише на перевірених партнерських станціях технічного обслуговування.
Так, страхування КАСКО діє як в Україні, так і за її межами.
ОСЦПВ – обов’язкове страхування, яке гарантує виплати постраждалій стороні, якщо винуватцем ДТП є ви. КАСКО – добровільне страхування, яке допоможе вам, якщо ДТП сталося не з вашої вини.
Якщо ваш автомобіль зазнав лише часткового пошкодження або інших учасників ДТП немає, то довідка з поліції не потрібна.
Головне обмеження – кермування в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння. В такому випадку ми не компенсуємо вартість ремонту авто. Окрім того, СК не компенсує витрати при крадіжці або псуванні шин, дисків, номерних знаків. Пошкодження кузова внаслідок експлуатації (відколи, іржа) також не компенсується страховою.
Технічний асистанс – сервіс, що надає допомогу на дорозі у разі непередбаченої поломки автомобіля.
Електронний поліс – договір страхування, який укладається онлайн на сайті страхової компанії, після чого відправляється клієнту у pdf-форматі. Одразу після укладання, оплати та підпису поліс стає легітимним та відповідає всім вимогам Законодавства України.
Ви можете вказати будь-яку з адрес: офіційну прописку в паспорті або місце фактичного проживання.
В полісі потрібно вказувати одного водія, але за кермом може знаходитись будь-хто.
Ні, "Зелену карту" можна оформити лише на автомобілі, які зареєстровані в Україні.
Ні, для таких випадків потрібно оформити КАСКО. “Зелена карта” страхує лише вашу відповідальність.
Ви можете обрати один з двох страхових полісів: перший – для поїздок до країн-учасниць системи “Зелена карта”, друга – для подорожей.
Вартість страховки змінюється залежно від типу транспортного засобу, країни відвідування та терміну дії страховки, який може коливатися від 15 днів до 1 року.
Виплату страховки здійснюють за умовами, які визначені у законодавстві країни, де сталася ДТП.
Так, до усіх програм VUSO входить базовий пакет страхування у випадку захворювання туриста COVID-19 під час перебування за кордоном. Також ви можете обрати розширений поліс з більшою кількістю опцій. Коронавірус не входить до списку виключень і ми проводимо його лікування згідно з умовами договору страхування.
Потрібна. При проходженні кордону представники митної служби можуть попросити надати страховий поліс туриста на час поїздки.
Можна зберегти pdf-файл страхового поліса на телефоні або планшеті, при необхідності пред'явити його на кордоні.
Цей пункт означає, що під час подорожі ви плануєте займатися активними видами спорту: дайвінгом, катанням на лижах чи сноуборді, скелелазінням, парапланеризмом та іншим. Якщо що-небудь з перерахованого входить в план вашої відпустки, будь ласка, поставте галочку навпроти пункту "Активний відпочинок".
Пакети туристичного страхування відрізняються між собою наповненням. Так, в пакеті L є франшиза 50 євро. В пакетах XL та XXL вона відсутня. У пакеті XL включена компенсація в розмірі 100 євро при втраті вашого багажу та 50 євро в разі затримки або скасування рейсу. Крім цих опцій пакет XXL включає юридичну консультацію (ліміт 500 євро) та страхове відшкодування в разі втрати документів – 100 євро. Всі пакети страхування передбачають невідкладне стоматологічне лікування з різними лімітами виплат: пакет L – 100 євро, пакет XL – 150 євро, пакет XXL – 200 євро.
Страховка “Е-комфорт” дає можливість відшкодування збитку, отриманому внаслідок заподіяння шкоди нерухомості.
Страхування відповідальності – відшкодування збитків, заподіяних третій особі.
Цей договір діє на території України, крім зон військових конфліктів.
Сторонній вплив – збитки, завдані застрахованому майну внаслідок неправомірного перепланування / реконструкції / будівництва / ремонту сусідніх приміщень, які не належать застрахованій особі (наприклад, знесення в сусідньому приміщенні опорної стіни тощо).
Протягом 24 годин з моменту, як стало відомо про подію, повідомити про неї страхову компанію за телефоном 0 800 50 37 73, обов'язково дотримуватись рекомендацій страховика щодо подальших дій.
Франшиза – це частина збитків, що не відшкодовується страховиком.
Це проміжок часу від дати набрання чинності договору страхування, протягом якого страхове покриття за цим договором не діє.
Мінімум, на який може розраховувати застрахована особа, – пожежі (в тому числі від підпалу, вибуху, удару блискавки та їх наслідків – задимлення, сажі); вплив води (підтоплення, затоплення, зливи, прорив труб тощо).
Це особа, на яку поширюється дія страхового покриття. Такими особами є страхувальник, його близькі родичі, інші особи, які спільно з ним проживають за місцеперебуванням застрахованого майна, особи, які діють з дозволу або за дорученням страхувальника, а також будь-яка інша особа, яка на відповідній законній підставі володіє, користується, розпоряджається застрахованим майном.
Субліміт – це ліміт виплати страхового відшкодування, встановлений договором для окремої складової майна або окремого страхового ризику, визначеного цим же договором.
Ви можете розраховувати на екстрену допомогу (виїзд карети швидкої, первинний огляд, лікування критичних станів, транспортування до медичного закладу, госпіталізація, надання медикаментозного лікування), невідкладний та плановий стаціонар (консультації лікарів, операційний блок, обстеження, лікувальні процедури, перебування в палаті, реанімація тощо), амбулаторна допомога (консультації лікарів, виклик лікаря, діагностика, денний стаціонар, медикаменти).
Так, ви можете отримати кваліфіковану допомогу лікарів у будь-якій з точок обслуговування, які знаходяться поруч з вами.
Професійну допомогу ви зможете отримати у медичних закладах, визначених списком страхової компанії.
Ви можете придбати спеціальні страхові програми для дітей, віком від 0 до 3 років, та дорослих, віком від 60 до 65 років.
Страхування покриває гострі захворювання, загострення хронічних хвороб та нещасні випадки.
Так, ця опція передбачена полісом страхування, тому можна не хвилюватись про це.
Покриття алкогольних ризиків передбачає випадки, коли шкода здоров’ю була завдана тоді, коли в організмі застрахованого був алкоголь.
Під час оформлення поліса варто обрати додаткову опцію “Спорт”, яка гарантує максимальний захист під час занять улюбленими екстремальними заняттями. В разі настання страхового випадку ми організуємо необхідну медичну допомогу та покриємо вартість металоконструкцій.
Видруковувати поліс не обов'язково. Можна зберегти pdf-файл страхового поліса на телефоні або планшеті.
Не панікуйте. Вам варто зателефонувати у страхову компанію та повідомити про настання страхового випадку. Наш медичний асистанс надасть інструкції про подальші дії та організує всю необхідну допомогу.
мініКАСКО - гарантія того, що в разі ДТП з вини іншого учасника ви гарантовано отримаєте виплату без зайвих очікувань та паперової тяганини. Ми компенсуємо вам усі збитки, аби вам не довелось чекати виплати від страхової винуватця.
VUSO - лідер за швидкістю страхових виплат. Наші клієнти отримують відшкодування збитків за 7 днів після подання всіх необхідних документів.
Наявність цього поліса унеможливлює настання ризику невиплати коштів від страхової винуватця. На жаль, в Україні є чимало недоброчесних страховиків. Однак з нами ваша фінансова стабільність буде у безпеці.
Для розрахунку вартості страхового договору враховують рік випуску транспортного засобу.
Поліс починає діяти з наступного дня після укладення і зарахування коштів.
Ми відповідально ставимось до вибору станцій ремонту автомобілів наших клієнтів. Ми співпрацюємо лише перевіреними партнерським СТО, які якісно та швидко відновлять вашу автівку.
Часом внаслідок ДТП автомобіль постраждалого отримує значні збитки, які ліміти, встановлені державою, покрити не можуть. В такому випадку вам допоможе наявність розширеного ліміту, яка дозволить не відшкодовувати втрати з власного гаманця. Однак розширення суми не є обов’язковим.
Так, ви можете обрати суму збільшення ліміту покриття на власний розсуд.
Оформлений поліс в іншого страховика не стане перепоною для укладення договору з нашою компанією.
Так, достатньо вказати це під час оформлення поліса ОСЦПВ і обрати необхідну суму збільшення ліміту.
Під час розрахунку вартості враховують обраний ліміт, параметри авто, термін дії поліса.
Від 1 липня 2022 року в Україні діють так ліміти по ОСЦПВ: до 160 000 гривень на одного потерпілого за шкоду, заподіяну майну та до 320 000 гривень на одного потерпілого за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю потерпілих.
У особистому кабінеті клієнта зберігається інформація про нього та його замовлення. Тут ви можете редагувати свої замовлення або ж видалити їх, підписати договір та оформити новий поліс.
OTP-пароль може прийти у Viber (за наявності) або у СМС лише на українські номери. В разі відсутності повідомлення спробуйте надіслати код ще раз.
Якщо ви залишили свій запит на сайті, ми миттєво зафіксуємо і зв’яжемось з Вами у робочі години з 9:00 до 18:00 у будні.
Звісно! Просто перейдіть у розділ “Мої дані” і натисніть кнопку “Змінити”.
Ви можете самостійно оформити підписку на розсилку від VUSO через форму на сайті або автоматично потрапите до неї після укладання договору страхування. Ви в будь-який момент можете її скасувати.
Терміново зателефонуйте в call-центр страхової компанії та повідомте оператора про настання страхової події. Надалі дотримуйтесь рекомендацій фахівця.
Для того, аби договір став чинним, потрібно його підписати. Зробити це можна під час оформлення або в особистому кабінеті за допомогою чотиризначного коду, який ми надішлемо на вказаний номер телефону.
Можете бути впевнені, ваша інформація не потрапить у руки сторонніх осіб. Ми використовуємо її лише з метою оформлення договору.
Ви можете самостійно оформити страховий поліс на нашому сайті та отримати електронний поліс. За потреби ви можете приїхати до офісу СК VUSO. Для цього виберіть зі списку ваше місто, вулицю представництва та зручний для вас час на сторінці "Точки продажів" у розділі “Представництва та центри агентських продажів” за покликанням.
Ви можете зв’язатися з нами через форму зворотнього зв’язку на цій сторінці, надіслати лист на наш email client-support@vuso.ua або зателефонувати на гарячу лінію 0 800 503 773
Звісно. Ви можете зателефонувати за номером 0 800 503 773 або надіслати лист на наш email help@vuso.ua
Служба підтримки працює в робочі дні з 9 до 18.
Ви можете залишити відгук у формі зворотнього зв’язку на головній сторінці сайту.
Вам обов'язково потрібно повідомити компанію про настання страхового випадку. Для цього зателефонуйте за номером асистансу, який указаний в вашому договорі або перейдіть за посиланням і зв’яжіться за потрібним номером телефону.
Ви можете зв’язатися з нами через форму зворотнього зв’язку на цій сторінці, надіслати лист на наш email client-support@vuso.ua або зателефонувати на гарячу лінію 0 800 503 773
Ви можете самостійно оформити страховий поліс на нашому сайті та отримати електронний поліс. За потреби ви можете приїхати до офісу СК VUSO. Для цього виберіть зі списку ваше місто, вулицю представництва та зручний для вас час на сторінці "Точки продажів" у розділі “Представництва та центри агентських продажів” за покликанням.
Звісно. Ви можете зателефонувати за номером 0 800 503 773 або надіслати лист на наш email help@vuso.ua
Служба підтримки працює в робочі дні з 9 до 18.