lilo та VUSO інтегрують сервіси: у користувачів медстрахування з’являється цифровий асистент
Цифровий продукт lilo та страхова компанія VUSO інтегрують свої сервіси. Це партнерство змінює формат взаємодії клієнта зі страховою на практичному рівні та забезпечує більш швидкий, максимально диджиталізований та безшовний досвід. Клієнти медстрахування СК VUSO отримали доступ до цифрового сервісу, завдяки чому зможуть взаємодіяти з лікарями та лабораторіями швидше, зберігати всі медичні дані у застосунку, мати персонального лікаря та чекапи.
Швидкий і простий у взаємодії сервіс
Користувачі додатково отримують доступ до цифрового асистансу lilo, водночас лишаючись на попередніх умовах страхування. Сервіс має застосунок, в якому клієнт спілкується зі своїм персональним лікарем, бронює послуги та може переглядати особисту інформацію щодо здоров'я — медичну історію, заплановані візити, результати аналізів та чекапів — у режимі реального часу.
Зникає потреба у дзвінках та переписках із колцентрами та у постійному уточненні номеру страхової картки, озвученні симптомів, а також очікуванні на призначення та підтвердження візиту до лікаря. Єдина цифрова екосистема, де зібрана вся потрібна інформація та контакти для взаємодії, допомагає автоматизувати процеси без залучення третьої сторони, яка у звичному варіанті страхування координує дії між страховою та клієнтом (класичний асистанс) у менш зручному форматі — телефоном або через комунікацію в окремих чатах в різних месенджерах.
Проактивний підхід до здоров'я
Одним із основних принципів сервісу є превентивний підхід. Нові клієнти відразу проходять чекап. Надалі моніторинг здоров'я відбувається регулярно вже відповідно до індивідуального плану. Адже суть профілактики — не допустити захворювання. Для цього сервіс lilo повністю інтегровано із найбільшою в Україні мережею приватних клінік «Добробут».
Окрім зручного цифрового асистансу, у кожного застрахованого співробітника корпоративного клієнта з’являється персональний лікар, який веде його медичну історію від початку користування сервісом і, відповідно до особливостей здоров'я та запиту, складає індивідуальний план лікування та необхідних обстежень.
«За понад рік роботи з індивідуальними клієнтами (b2c) ми не лише удосконалили сервіс завдяки прямій взаємодії з користувачем, але й переконалися, що попит на новий підхід у страхуванні здоров’я існує. Понад 90% наших підписників скористалися послугою чекапу, що говорить про запит людей на проактивність та превенцію— коментує Самвел Акобян, засновник та CEO lilo. — Ми продовжуємо працювати з індивідуальними підписками на наш сервіс та, у співпраці з одним із лідерів ринку медичного страхування VUSO, активно заходимо в корпоративний сегмент, який нині становить 99% ринку медичного страхування в Україні».
Візія стратегічної співпраці VUSO та lilo, як стверджують у компаніях, полягає у поліпшенні досвіду користування медичним страхуванням для всіх застрахованих співробітників.
“Страхова компанія VUSO впроваджує цифровізацію з метою оптимізації внутрішніх процесів та забезпечення комфортного клієнтського досвіду за допомогою нових сервісів, — коментує Андрій Артюхов, голова правління СК VUSO. — Партнерство VUSO та lilo — це не просто технологічна інтеграція, це нова модель медичного захисту, де страхова з’являється в житті людини не лише у випадку захворювання, а з першого дня користування для підтримки і збереження здоров'я. Такий підхід створює баланс між турботою про людей і ефективністю бізнесу — коли інвестиції у здоров’я працівників природно перетворюються на стабільність і результативність команд”.
За п'ять-шість років компанії планують залучити 200 000 — 300 000 нових клієнтів.
Insurance online
Також читають:
Вартість якісного ДМС/туристичного поліса: від чого залежить, як заощадити без втрати покриття
Медичний туризм: як обрати страхування, ризики, практичні поради та приклади покриттів
Захворіли під час подорожі: як діяти грамотно і без паніки
Підпишіться на розсилку та отримуйте спеціальні пропозиції! 📣