0 800 503 773

loading

Страхування туристів

Замовляйте онлайн та отримуйте поліс на 10% дешевше

Оформлюйте страховку для виїзду за кордон та оформлення Шенгенської візи.
Миттєве страхування - 3 хвилини та поліс у Вас в пошті!

Пакет L

0.00 грн.

Ви економите
0.00 грн.

Медичні витрати30 000 EUR

Франшиза50 EUR

Нещасний випадок1 000 EUR

Багаж

Затримка або відміна рейсів

Втрата документів

Юридична допомога

Пакет XL ХІТ

0.00 грн.

Ви економите
0.00 грн.

Медичні витрати30 000 EUR

Франшиза

Нещасний випадок1 000 EUR

Багаж100 EUR

Затримка або відміна рейсів50 EUR

Втрата документів

Юридична допомога

Пакет XXL

0.00 грн.

Ви економите
0.00 грн.

Медичні витрати30 000 EUR

Франшиза

Нещасний випадок1 000 EUR

Багаж200 EUR

Затримка або відміна рейсів100 EUR

Втрата документів100 EUR

Юридична допомога500 EUR

16 важливих питань по туристичному страхуванню та відповіді на них

Не знайшли відповідь на своє питання? Телефонуйте нам 3579

Чи потрібна страховка для в'їзду в Європу у безвізовому режимі?

Потрібна. При проходженні кордону представники митної служби можуть попросити надати страховий поліс туриста на час поїздки.

Який поліс краще оформити для поїздки в Європу по безвізу: електронний або паперовий?

Обидва поліса підходять для проходження кордону з Європою. Однак, електронний поліс дешевше паперового на 10% - це хороша можливість для вас заощадити.

Електронний поліс обов'язково роздруковувати? Або можна зберегти на телефоні?

Роздруковувати поліс не обов'язково. Можна зберегти pdf-файл страхового поліса на телефоні або планшеті. При необхідності пред'явити його на кордоні.

Отримав новий біометричний паспорт, а страховка була оформлена на старий паспорт. Чи потрібно мені переоформляти поліс?

Переоформляти поліс не потрібно. Досить внести зміни в вашу чинну страховку. Для цього під'їдьте до найближчого відділення СК VUSO з новим біометричним паспортом. Менеджер внесе зміни в страховий поліс протягом 15 хвилин.

Що вписувати в пункт "Місто реєстрації" при оформленні туристичної страховки?

У пункті "Місто реєстрації" потрібно вказати ваше місто прописки або фактичне проживання. Назву міста необхідно писати російською або українською мовами.

Що означає пункт "Активний відпочинок" та для чого він потрібен?

Цей пункт означає, що під час подорожі ви плануєте займатися активними видами спорту: дайвінгом, катанням на лижах чи сноуборді, стрибками з парашутом, скелелазінням, парапланеризмом, роуп-джампінгом та іншим. Якщо що-небудь з перерахованого входить в план вашої відпустки, будь ласка, поставте галочку напроти пункту "Активний відпочинок".

У чому основні відмінності пакетів страхування: L, XL та XXL?

Пакети туристичного страхування відрізняються між собою наповненням. Так, в пакеті L є франшиза 50 євро. В пакетах XL та XXL вона відсутня. У пакеті XL включена компенсація в розмірі 100 євро при втраті вашого багажу та 50 євро в разі затримки або скасування рейсу. Крім цих опцій пакет XXL включає юридичну консультацію (ліміт 500 євро) та страхове відшкодування в разі втрати документів — 100 євро. Всі пакети страхування передбачають невідкладне стоматологічне лікування з різними лімітами виплат: пакет L — 100 євро, пакет XL — 150 євро, пакет XXL — 200 євро.

Що робити, якщо на кордоні митники хочуть перевірити дійсність страхового поліса?

Головне — не хвилюйтеся. Ми подбали про те, щоб на кордоні у вас не було проблем. Тому перейдіть за посиланням на сторінку перевірки договору. Введіть номер вашого полісу та натисніть кнопку "Перевірити".

У мене не виходить активувати свою страховку. Що я роблю не так?

Для активації страхового поліса необхідно в форму активації ввести перші сім цифр вашого договору, який прикріплений до листа в PDF-файлі.

Чи акредитована ваша страхова компанія в країнах Шенгенської зони?

Так, наша компанія має таку акредитацію. Страховий захист в країнах Шенгенської зони ми надаємо відповідно до "Рішення Ради ЄС 2004/17 / EG медичного страхування подорожуючих осіб".

Чи потрібно при оформленні страховки для виїзду до країн Шенгенської зони, вказувати термін перебування з додатковими 15 днями?

15 днів Шенгену додаються автоматично, ви їх не оплачуєте, вказуєте тільки дати фактичного перебування за кордоном.

Не виходить оплатити карткою на сайті. Що робити?

Перевірте, чи відкритий на вашій карті ліміт на оплату інтернет-покупок. Для цього вам необхідно зателефонувати на гарячу лінію вашого банку і уточнити всі деталі.

У мене вже є туристичний поліс на себе, але мені потрібно оформити страховку на мою дитину. Як це зробити?

Під час оформлення заявки вам необхідно прибрати галочку біля поля "електронний поліс", і ввести дані закордонного паспорта одного з батьків. У коментарях до замовлення вкажіть, будь ласка, дані вашої дитин

Як бути, якщо у дитини ще немає закордонного паспорта?

В такому випадку, при оформлення заявки на поліс туристичного страхування, вкажіть серію і номер закордонного паспорта одного з батьків, в чий паспорт вписана дитина.

Мені потрібна страховка для отримання візи. Що потрібно зробити при оформленні?

Багато посольств і візових центри вимагає надання паперової версії страхового поліса з мокрою печаткою. Тому, при оформленні заявки на сайті, просто приберіть галочку навпроти пункту "електронний поліс".

Чи можу я оформити страховку, перебуваючи за кордоном? І чи буде вона дійсна?

Так можете. Для цього необхідно вибрати функцію "електронний поліс". Після заповнення і оплати заявки, ви отримаєте готовий завізований документ на ваш e-mail. Електронний поліс має таку ж юридичну силу, як і паперовий.

Оформити туристичну страховку


Навіщо потрібне туристичне страхування?

Робимо сервіс краще кожного дня

разом з нашими клієнтами

Страхування виїжджаючих за кордон – це їхнє право на безоплатну медичну допомогу. Страхування в туризмі необов’язкове. Однак, згідно з Директивою Європейського парламенту і Ради, заявники на візу з одноразовим чи дворазовим в’їздом повинні пред’явити туристичне медичне страхування, яке покриває витрати на надання медичної допомоги та приміщення у лікарні у разі необхідності.

Мінімальна сума страхування туристів – 30 тисяч євро. Оформлене страхування повинно діяти у країнах Шенгенської зони і відповідати їхнім вимогам.

Туристичне страхування: види

  • компенсаційне страхування: турист оплачує послуги, а після повернення отримує кошти від страхової компанії;
  • сервісне страхування: медичний заклад безпосередньо зв’язується зі страховою компанією.

Страхування виїжджаючих за кордон: програми

Програма А

Транспортування: згідно з програмою А, туриста доставляють до найближчого медпункту на спеціальному транспорті (не на таксі чи транспорті готелю).

Медична допомога страхування туристів включає:

  • невідкладну допомогу застрахованому туристу;
  • стаціонарну допомогу в медичному закладі, діагностику та лікування, оперативне втручання, перебування в палатах і операційних;
  • амбулаторну медичну допомогу дипломованим працівником, якщо стан пацієнта погіршився;
  • покриття вартості ліків, виписаних лікарем, на підставі чеків.

Стоматологічні послуги: туристу надається невідкладна консультація і допомога стоматолога у випадку, передбаченому договором (коли він за станом здоров’я не може відкласти лікування до повернення в країну постійного проживання).

Медична евакуація та репатріація – повернення особи додому, якщо її стан здоров’я погіршився чи загострилося хронічне захворювання, і необхідне операційне втручання. Якщо медичні працівники вважають доцільним евакуацію, а пацієнт добровільно відмовляється, зі страховика знімається відповідальність за покриття збитків, які виникли після відмови.

Транспортування дітей: якщо застрахована особа перебуває за кордоном з дитиною, туристичне страхування передбачає транспортування дітей віком до 13 років у разі необхідності евакуації застрахованої особи чи її смерті. Права на невикористаний квиток страхувальника для дітей належать страховику.

Адміністративна допомога: повідомлення близьким застрахованої особи про страховий випадок і стан здоров’я пацієнта.

Програма Б

Окрім передбачених програмою А відшкодувань, застрахована за програмою Б особа має право на медичний супровід, дорогу і ночівлю лікаря, якщо її стан погіршився і вона не може самостійно повернутися до країни постійного проживання, або якщо медичний працівник країни перебування пацієнта рекомендує супровід.

Згідно з програмою Б, особі надається репатріація у випадку смерті на транспорті, визначеному страховиком. Медичне страхування туристів не покриває витрати на поховання.

Програма С

Програму С  доповнює юридична складова: послуги адвоката у разі здійснення застрахованою особою протиправних дій з необережності (виключено податкове та трудове законодавство). Послуги адвоката турист оплачує самостійно.

Якщо турист при перевезенні повітряним транспортом втрачає багаж, програма страхування С передбачає його пошук і доставку. Застрахована особа може розраховувати на заміну документів та покриття витрат на їх переоформлення у разі втрати документів.

Страхування виїжджаючих за кордон передбачає виплату у разі:

  • заподіяння шкоди здоров’ю через нещасний випадок чи загострення хронічного захворювання, що загрожує життю;
  • смерті застрахованого туриста;
  • втрати багажу та документів;
  • допомоги адвоката при порушенні кримінальної справи проти страхувальника за злочин, вчинений з необмеженості;
  • утискання прав особи.

Не належать до страхових випадків:

  • сонячні опіки;
  • хронічні захворювання;
  • захворювання, викликані алкоголем чи наркотичними речовинами;
  • нещасні випадки внаслідок ризикованих дій (стрибок з трампліна тощо);
  • втручання пластичного хірурга, здійснення щеплень чи профілактичних вакцинацій;
  • шкода здоров’ю під час страйку, учасником якого є турист;
  • навмисне заподіяння шкоди;
  • самогубство.

Мінімальна сума страхування в туризмі в Україні складає 3000 гривень: 2000 гривень на покриття медичних витрат, які стосуються страхового випадку; 1000 гривень – відшкодування витрат, пов’язаних з нещасним випадком.

Витрати, які самостійно платить особа, – франшиза. Ціна страхування залежить від того, яку франшизу обирає страхувальник: «нульовий» варіант коштує дорожче, ніж франшиза на 50 чи 100 євро.

Туристичне страхування: як визначається ціна

Вартість варіюється залежно від типу програми, тривалості, суми покриття, країни, до якої їде турист, та віку особи. Врахуйте, що стандартне страхування не покриває травм, пов’язаних із заняттями спортом (катання на сноуборді, лижах тощо). При зверненні до страховика попередьте про те, що збираєтеся на екстремальний відпочинок: тариф буде вищим, зате умови – вигідніші.

Страховий поліс можна купити безпосередньо у страховика або скористатися послугами турфірми. 75% полісів продаються через турфірму і включені у вартість путівки. Зверніть увагу, що страхування, передбачене туристичною компанією, включає лише мінімальний набір послуг. Краще додатково оформити поліс, вибравши вигідніші умови.

Для оформлення туристичного страхування:

  • прихопіть із собою закордонний паспорт або копію;
  • встановіть точну дату подорожі;
  • визначіться з типом полісу і сумою покриття;
  • сплатіть поліс.

Що робити при виникненні страхового випадку?

Зателефонуйте оператору страхової компанії, повідомте ім’я та прізвище туриста, номер полісу і термін дії. Опишіть проблему і вкажіть, яка допомога потрібна. Повідомте своє місцезнаходження і номер телефону. Чекайте на безкоштовний міжнародний дзвінок оператора.

Якщо ви не можете чекати, поки оператор вийде на зв’язок, їдьте до лікарні та оплачуйте послуги самостійно, але обов’язково збережіть чеки та всі документи. Тоді страховик відшкодує витрати.

Якщо у Вас настав страховий випадок, НЕГАЙНО зверніться до асистуючої компанії, по одному із зазначених нижче номерів телефону (залежно від країни перебування)! Витрати по збитках, про які асистуюча компанія не була повідомлена і / або повідомлена не вчасно НЕ БУДУТЬ відшкодовані!

  • SMS-number: + 380937028555
  • Болгарія: + 359 554 811 92, + 359 554 811 88, +359 554 81180
  • Греція: + 30 231 220 50 25
  • Єгипет: + 20 1111 075 174, + 20 1100 783 485
  • Інші країни світу: + 7 4012 605 359
  • Польща: +482 218 812 99
  • Туреччина: + 90 850 480 22 58, + 90 242 212 16 55
  • Україна: + 380 44 500 14 00

Додаткові засоби зв’язку:

Телефон Call-центру ПрАТ «СК «ВУСО»: +380 44 237 12 03

З питань страхового відшкодування просимо звертатися за телефоном гарячої лінії СК «ВУСО»: 0800503773

Введіть Ваші дані

перший турист

другий турист

третій турист

четвертий турист

Оберіть спосіб доставки

Оберіть спосіб оплати

ico

економія 10% при замовленні електронного полісу

ico

миттєвий розрахунок та оформлення за
3 хвилини

ico

доставка полісу відразу на ваш e-mail

ico

медична допомога в будь-якій країні світу 24/7

Як замовити туристичну страховку на сайті?

КРОК 1
КРОК 1 Розрахуйте вартість поліса
КРОК 2
КРОК 2 Заповніть форму і замовте онлайн
КРОК 3
КРОК 3 Отримайте поліс, де вам зручно
При замовленні від 150 грн доставка безкоштовно!
Київ
Самовивіз:
  • у відділенні Нова Пошта від 16 грн
  • 1 день
Кур’єрська доставка:
  • кур’єром СК ВУСО 35 грн
  • день в день (при замовленні до 13:00)
  • кур’єром Нова Пошта від 26 грн
  • 1-2 дня
Україна
Самовивіз:
  • у відділенні Нова Пошта від 20 грн
  • 1-3 дня
Кур’єрська доставка:
  • кур’єром Нова Пошта від 30 грн
  • 1-3 дня
Варіанти оплати
  • Онлайн-оплата на vuso.ua
  • Через сервіс онлайн-платежів portmone.com
  • Готівкою при отриманні полісу
  • На представництві готівкою або карткою
  • Рахунок на оплату через банк (комісія відповідно до тарифів банку)
Підписуйся та заощаджуй гроші

Підпишись
на розсилку та дізнайся
як ЗАОЩАДИТИ
НА ТУРИСТИСТИЧНІЙ СТРАХОВЦІ.

Майже готово! Перевірь свою почту і подтверди підписку

//Open chat // Code Pixel olx