Захворіли під час подорожі: як діяти грамотно і без паніки

Давайте відверто — ніхто не планує хворіти в подорожі. Тому багатьох це застає зненацька та супроводжується неабияким стресом. Іноземна мова, незнайоме місто, інші лікарні, а також страх перед витратами на лікування — це все тільки погіршує загальний стан і самопочуття. Проте якщо ви знатимете що робити, навіть складну ситуацію можна вирішити спокійно та без зайвих витрат. Що для цього потрібно? Розповідаємо далі. 

1. Заздалегідь подбайте про аптечку 

У поїздці варто мати із собою ліки, що відповідають меті та місцю подорожі. Обов’язковий мінімум для аптечки кожного мандрівника: 

  • жарознижувальні й знеболювальні засоби; 

  • ліки від алергії, діареї, нудоти; 

  • засоби від опіків та сонцезахисний крем; 

  • пластир, антисептик, термометр; 

  • якщо маєте хронічні захворювання — ваші постійні препарати в достатній кількості та з рецептом (краще англійською мовою). 

2. Якщо захворіли — оцініть свій стан і зафіксуйте симптоми 

Прислухайтеся до свого організму та не ігноруйте його сигнали. Якщо відчуваєте підвищену температуру тіла, з’явилися біль, висипання, проблеми з травленням чи інші тривожні симптоми — фіксуйте всі ознаки. Ця інформація буде корисною під час консультації з лікарем. 

Якщо ж це легке отруєння або застуда, і ви не хочете звертатися до лікаря — дотримуйтеся цих простих рекомендацій: 

  • пийте багато води (бутильованої, не з-під крану); 

  • обмежте свій раціон в жирній, гострій та важкій їжі, не вживайте алкоголь; 

  • прийміть ліки, в яких впевнені (бажано саме ті, які привезли із собою). 

3. Згадайте про свою туристичну страховку 

Не поспішайте звертатися до найближчої місцевої клініки, якщо хочете отримати відшкодування за страховкою. Справа в тому, що кожна страхова компанія має список місцевих партнерських клінік і самостійне звернення може не покриватися.  

Спершу відкрийте свій страховий поліс. Знайдіть у ньому номер телефону асистуючої компанії та зв’яжіться з її менеджером. Поясніть свої симптоми і вам допоможуть дібрати потрібну клініку, організують візит туди або ж, за потреби, викличуть швидку допомогу. 

4. Якщо ситуація критична — не відкладайте візит до лікаря 

У більшості випадків асистанс направляє до перевірених партнерських клінік. Якщо ситуація невідкладна — викликайте швидку або звертайтеся до найближчої лікарні, а вже потім повідомте асистанс. 

Під час звернення: 

  • обов’язково зберігайте всі чеки й документи (у тому числі рецепти); 

  • робіть фото результатів аналізів, заключень лікаря — це стане в пригоді при поверненні. 

Ці документи необхідні для звітності перед страховою — щоб ви могли отримати відшкодування за самостійне лікування. 
 

5. Після лікування — повідомте страхову компанію, а також пройдіть додаткове обстеження 

Навіть якщо асистанс все організовував самостійно, не буде зайвим ще раз підтвердити факт надання медичної допомоги та уточнити, чи потрібні додаткові документи для закриття страхового випадку. У деяких випадках витрати можуть частково компенсувати вже після повернення додому. 

Після повернення в Україну рекомендуємо пройти додаткове обстеження, щоб переконатися, що недуга пройшла без наслідків для організму. 

Висновок 

Хвороба в подорожі — це не кінець відпочинку, якщо ви маєте страховку, дієте спокійно й по інструкції. Саме для таких ситуацій і потрібне туристичне страхування: щоб захистити себе в незвичайних умовах. Обирайте поліс від СК VUSO —  з надійним асистансом, достатнім лімітом покриття, розширеним захистом від  COVID-19, а також можливістю додаткового покриття під час активного відпочинку. 

Здоров’я в дорозі — це не тільки вдалий збіг обставин, а й результат правильної підготовки. 

А ще більше корисного та цікавого контенту ви знайдете у наших соцмережах:   

Instagram  

Facebook  

Для цієї сторінки переклад на Вашій мові відсутній


Цей вебсайт використовує cookies.
Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Правилами щодо файлів cookie.

Приймаю

Підпишіться на розсилку та отримуйте спеціальні пропозиції!📣