Практична клієнтоманія: тренінг для фахівців VUSO

Команда фахівців Call-центру Департаменту з врегулювання моторних ризиків рухається вперед, втілюючи принцип безперервного розвитку. Нещодавно працівники VUSO успішно пройшли тренінг “Практична клієнтоманія” від тренерки Оксани Демченко.

“Протягом кількох годин ми мали можливість поглиблено аналізувати наші підходи до роботи, розглядати реальні кейси та активно працювати над пошуком дієвих рішень. Тренінг був побудований на практичних завданнях, що дозволило кожному з нас отримати нові інструменти для роботи з клієнтами, а також зрозуміти, як краще реагувати на різні ситуації та підвищувати рівень задоволення наших клієнтів”, - коментує Марина Мальцева, Керівниця Call-центру Департаменту з врегулювання моторних ризиків.

“Рік тільки почався, а ми вже заряджені на максимум! Перший тренінг 2025 — "Практична клієнтоманія" — пройшов так, що навіть ми трохи стали фанатами наших учасників, які і без того є лідерами ринку. Вони вже тестують нові підходи, а ми впевнені, що результати не змусять себе чекати. Дякуємо всім, хто був із нами цього дня!”, — коментує тренерка заходу Оксана Демченко.

 Ми продовжуємо працювати над собою, вдосконалюючи наші навички і розвиваючи нові підходи до обслуговування клієнтів.

Секрет успіху простий — тільки через постійне вдосконалення ми можемо досягти великих результатів і забезпечити клієнтам найвищий рівень обслуговування. Не зупиняємось і робимо усе, аби виклики ставали можливостями. 

 

Для цієї сторінки переклад на Вашій мові відсутній


Цей вебсайт використовує cookies.
Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Правилами щодо файлів cookie.

Приймаю

Підпишіться на розсилку та отримуйте спеціальні пропозиції!📣