Тренди корпоративного страхування від СК VUSO ➢ Блог СК VUSO
Попри нестабільну ситуацію в країні ринок страхування продовжує працювати і забезпечувати захист, зокрема і для корпоративних клієнтів. Про тенденції страхування у B2B сегменті, модернізацію продуктів та діджиталізацію роботи в умовах воєнного стану розповів Директор Департаменту зі страхування корпоративних клієнтів Дмитро Цимідан.
- Яка зараз ситуація на страховому ринку, зокрема у корпоративному сегменті?
Можемо стверджувати, що страховий ринок України, як і багато інших галузей, стабілізувався та активно почав зростати. На прикладі страхових платежів VUSO ми можемо наочно це побачити: у січні – червні 2021 р. страхові платежі складали 764 757 грн, у аналогійний період 2022 року страхові платежі склали 700 185 грн, але вже за результатами першого півріччя у 2023 р. ми вийшли на 1 188 481 грн страхових платежів.
VUSO показала значний приріст в корпоративному сегменті, зокрема за рахунок Добровільного медичного страхування. Станом на зараз ми посідаємо 5 місце в рейтингу найкращих страховиків.
Ми не тільки встигли відновити продажі, а й модернізували основні страхові продукти та зробити їх привабливішими за рахунок впровадження спрощеного документообігу, зокрема у врегулюванні збитків та виплат, онлайн консультуванні, покриття воєнних ризиків, телемедицини та інших інструментів в тому числі з використанням штучного інтелекту.
- Які основні тренди страхового ринку є на сьогодні в корпоративному сегменті?
Наразі можемо виділити кілька трендів. У ДМС це реалізація програм страхування для демобілізованих військових, де звичайні протоколи та страхові продукти не завжди ефективні. Для створення адаптованих програм для хлопців та дівчат які повернулися з військової служби ми намагаємося враховувати досвід наших партнерських лікувально-профілактичних закладів та великих корпоративних клієнтів.
Також трендом є застосування превентивних заходів, де на перший план виходить саме турбота про здоров’я та дії направлені на профілактику захворювань, зміцнення імунітету. Як би це не було банально, але в ці складні часи акцент на випередження може дати потужний ефект, який відобразиться на працездатності персоналу та рівню захворюваності, зокрема в пікові періоди. Йдеться про такі прості речі, як виїзні лекції на тему відновлення імунітету, психологічна підтримка, рекомендації щодо стресостійкості, вітамінізації, вакцинації тощо.
-
Чим саме ШІ може бути корисний для страховика і для страхувальника?
Впровадження ШІ рано чи пізно торкнеться всіх основних процесів будь-якої страхової компанії. Він зможе бути помічником та безперервно проводити аналіз багатьох баз даних.
Вже в найближчому майбутньому ШІ стане частиною механізмів розробки персоналізованих продуктів, оцінки ризику, андерайтингу, прийому дзвінків, роботи чат ботів по обслуговуванню клієнтів, роботи з претензіями.
-
Які страхові продукти на сьогодні найбільш затребувані в корпоративному сегменті?
Кошик продуктів з найбільшим попитом не змінився. Він складається з програм ДМС, КАСКО, ОСЦПВ, захисту майна, вантажів, інших обов’язкових видів страхування та деяких профільних добровільних видів. Зараз є запит на окремі опції, які ми додаємо до того чи того продукту. У страхуванні транспорту та вантажів ми поступово пом’якшуємо обмеження, які стосуються воєнних ризиків, починаючи з надання окремих лімітів і поступово рухаючись до продуктів, які включають повне покриття наслідків воєнних дій.
Корпоративний клієнт хоче розуміти, що він є цінним для страховика. Щоб забезпечити це, ми застосовуємо до кожного з них індивідуальний підхід. У всіх клієнтів є не лише персональний спеціаліст у супроводі, а й окремий менеджер з врегулювання. Він консолідує всю інформацію і завжди на зв’язку. До слова, в частині врегулювання моторних ризиків ми маємо власних аварійних комісарів у всіх регіонах України. У врегулюванні ДМС ми маємо понад 130 співробітників, переважно з вищою медичною освітою, які знаходяться на території трьох енергонезалежних контакт-центрів у різних містах України та на віддалених робочих місцях за кордоном. Це забезпечує безперервне врегулювання за будь-яких обставин.
Для співробітників підприємств ми запустили два нових продукти - WOW КАСКО та страхування від критичних захворювань «Подаруй собі життя». WOW КАСКО – автострахування з абсолютно новим підходом, де клієнт отримує не лише виплату, а й повний супровід. Страхова компанія організовує обслуговування “під ключ”: VUSO самостійно доставить ваше авто на СТО, проконтролює всі етапи ремонту, оцінить його якість і поверне вам автомобіль повністю відновленим. Страхування від критичних захворювань гарантує клієнту фінансовий захист на випадок виявлення онкології. Лікування таких хвороб дороге, а така пропозиція робить його доступним кожному.