Страховий випадок (КАСКО) > СК«ВУСО»

Страховий випадок (КАСКО) > СК«ВУСО»

Дії при настанні випадку, який має ознаки страхового: 
  1. Якщо це ДТП, дійте згідно з правилами дорожнього руху: зупиніть транспортний засіб, включіть аварійну світлову сигналізацію, виставте знак аварійної зупинки.
  2. Не переміщуйте авто з місця події.
  3. Повідомте про подію в диспетчерський центр СК «ВУСО» за телефоном 0 800 50 37 73 (цілодобово, зі стаціонарних телефонів - безкоштовно) та детально опишіть ситуацію. Диспетчери допоможуть вам скоординувати свої дії, та, щоб уникнути помилок, вам ообов’язково слід виконати всі отримані інструкції. При необхідності диспетчер може:
  • Передзвонити вам;
  • Викликати компетентні органи;
  • Викликати cлужбу швидкої допомоги;
  • Викликати аварійного комісара;
  • Викликати евакуатор.
  1. Протягом трьох робочих днів подайте заяву в СК «ВУСО» на здійснення страхової виплати. У разі, якщо про настання події  повідомити в термін неможливо, підготуйте документи, які підтвердять наявність поважних причин.
 Поради від компанії «ВУСО».

 1. Внесіть в записну книжку свого мобільного телефону номер цілодобового диспетчерського пункту: 0 800 50 37 73.

 

Чому так слід робити?

 

Вам завжди буде зручно набрати консультанта «ВУСО» в будь-який час, в будь-якому місці, у будь-якій ситуації, навіть якщо ваш договір страхування залишився вдома.

 

2. При настанні події телефонуйте в диспетчерський центр. Не варто повідомляти про настання страхової події продавцю полісів або агенту

 

Чому так слід робити?

 

В диспетчерському пункті СК «ВУСО» працюють фахівці, орієнтовані на консультацію при настанні подібних ситуацій. У будь-якому випадку, працівник СК «ВУСО» скомутує вас на диспетчерський пункт, але при цьому дзвінок забере більше часу.

 

3. Отримайте контактні дані всіх учасників події, у тому числі й постраждалих пішоходів, велосипедистів тощо. Дані, які необхідні: марка і державний реєстраційний номер автомобіля, прізвище, ім'я, по-батькові, адреса, телефон водіїв і власників транспортних засобів. Якщо з вашої точки зору винен інший учасник події, то адресу його страхової компанії, серію і номер полісу цивільної відповідальності.

 

Чому так слід робити?

 

Дані необхідні нашим спеціалістам для точного та швидкого аналізу ситуації та – як наслідок –найшвидшого врегулювання події.

 

4. При оформленні події уважно вивчайте документи, які підписуєте. Не підписуйте чисті бланки. Якщо ви не згодні з протоколом, вкажіть це у протоколі, виклавши свою версію подій.

 

5. Пам’ятайте, що дії при настанні події детально описані в договорі. Уважно ознайомтесь з цією інформацією – це допоможе вам не розгубитись у разі небезпеки.

Для цієї сторінки переклад на Вашій мові відсутній


Цей вебсайт використовує cookies.
Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Правилами щодо файлів cookie.

Приймаю

Підпишіться на розсилку та отримуйте спеціальні пропозиції!📣