7 днів – новий стандарт виплат по КАСКО від СК «ВУСО»

7 днів – новий стандарт виплат по КАСКО від СК «ВУСО»

7 днів – новий стандарт виплат по КАСКО від СК «ВУСО»

 

Знаєте, скільки днів проходить від аварії до виплати страхового відшкодування? А скільки має проходити? Час не тільки найважливіший показник сервісу страхової компанії, а й ключовий ресурс нашого життя. Різні страховики платять по-різному: у деяких термін виплат перевищує місяць. Для СК «ВУСО» найголовнішою цінністю є задоволений клієнт, якого обслужили якісно та швидко. Наразі компанія запроваджує нові стандарти виплат. Віднині з моменту звернення у страхову до виплати минає всього 7 днів. Як удалося це зробити, розповідає голова Наглядової ради СК «ВУСО» Олександр Шойхеденко.

 

Від чого залежить швидкість виплат?

 

Швидкість виплат залежить насамперед від стратегії компанії: або страховик хоче отримати максимальний прибуток і мінімізує збитки за рахунок збільшення часу обслуговування, або витрачає кошти на поліпшення сервісу. Також тут відіграє роль ступінь ризику, на який готова піти компанія, виплачуючи відшкодування без стандартного пакету документів. Крім того, на швидкість виплат впливає оперативність роботи аварійних комісарів і служб урегулювання збитків.

 

Який середній термін виплат по КАСКО на українському ринку страхування?

 

Середній термін виплат по КАСКО становить близько 20 робочих днів (часові ліміти різних компаній – від 14 до 35 днів).

 

За який термін у середньому «ВУСО» раніше здійснювала виплати?

 

Рік тому середній термін виплат по КАСКО становив 20-25 днів. Тоді ж ми поставили стратегічну мету – скоротити цей параметр до 7 днів. Мало хто вірив у досяжність такого показника, проте вже у вересні 2015 року 82,1% клієнтів, які звернулися за відшкодуванням по КАСКО, отримали виплати впродовж 7 днів.

 

Чому серед усіх параметрів страхування керівництво «ВУСО» вирішило зосередитися саме на швидкості виплат?

 

У сфері обслуговування, як і в житті, час має першорядне значення. Сьогодні клієнт хоче не просто отримувати якісний усеохопний сервіс – він хоче отримувати його максимально швидко. Для індустрії страхування це актуально як ніде.

 

За рахунок чого вдалося оптимізувати процес виплат і скоротити терміни?

 

Скоротити терміни виплат удалося завдяки реінжинірингу бізнес-процесу:

• запроваджено електронний документообіг;

• запроваджено гнучкий графік роботи фахівців, що дає змогу практично безперервно перевіряти документи, які надходять у компанію;

• змінено правила роботи з компаніями-асистентами (встановлено конкретні жорсткі терміни по збору документів і наданню їх до страхової компанії);

• змінено правила роботи з оцінювачами (розрахунки ринкових вартостей надають протягом 2 годин!).

 

Які подальші кроки планує зробити компанія для поліпшення сервісу?


Найголовніше – змінити мотивацію персоналу. Ми будемо вимірювати задоволеність клієнтів, і це буде включено в оцінку роботи працівників. Крім того, завдяки сучасному програмному забезпеченню врегулювання стане на 100% дистанційним. Ми створимо особистий веб-кабінет клієнта, що дасть йому змогу відстежувати статус заявленої події, отримувати додаткову інформацію та надавати документи в електронному вигляді.

This page does not has your language translate


Цей вебсайт використовує cookies.
Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Правилами щодо файлів cookie.

Приймаю

SUBSCRIBE to the newsletter and receive special offers! 📣