Страховий випадок (ОСЦПВ) > СК«ВУСО»
Дії при настанні ДТП:
- Дійте згідно з правилами дорожнього руху: зупиніть транспортний засіб, включіть аварійну світлову сигналізацію, виставте знак аварійної зупинки.
- Повідомте про подію в диспетчерський центр СК «ВУСО» за телефоном 0 800 50 37 73 (цілодобово, зі стаціонарних телефонів - безкоштовно) та детально опишіть ситуацію. Диспетчери допоможуть вам скоординувати свої дії, та, щоб уникнути помилок, вам ообов’язково слід виконати всі отримані інструкції. При необхідності диспетчер може:
- Передзвонити вам;
- Викликати компетентні органи;
- Викликати cлужбу швидкої допомоги;
- Викликати аварійного комісара;
- Викликати евакуатор.
- Протягом трьох робочих днів подайте заяву в СК «ВУСО» на здійснення страхової виплати. У разі, якщо про ДТП повідомити в термін неможливо, підготуйте документи, які підтвердять наявність поважних причин.
Поради від компанії «ВУСО»
1. Внесіть в записну книжку свого мобільного телефону номер цілодобового диспетчерського пункту: 0 800 50 37 73.
Чому так слід робити?
Вам завжди буде зручно набрати консультанта «ВУСО» в будь-який час, в будь-якому місці, у будь-якій ситуації, навіть якщо ваш договір страхування залишився вдома.
2. При настанні ДТП телефонуйте в диспетчерський центр. Не варто повідомляти про настання страхової події продавцю полісів або агенту.
Чому так слід робити?
В диспетчерському пункті СК «ВУСО» працюють фахівці, орієнтовані на консультацію при настанні подібних ситуацій. У будь-якому випадку, працівник СК «ВУСО» скомутує вас на диспетчерський пункт, але при цьому дзвінок забере більше часу.
3. Отримайте контактні дані всіх учасників ДТП, у тому числі й постраждалих пішоходів, велосипедистів тощо. Дані, які необхідні: марка і державний реєстраційний номер автомобіля, прізвище, ім'я, по-батькові, адреса, телефон водіїв і власників транспортних засобів. Якщо з вашої точки зору винен інший учасник події, то адресу його страхової компанії, серію і номер полісу цивільної відповідальності.
Чому так слід робити?
Дані необхідні нашим спеціалістам для точного та швидкого аналізу ситуації та – як наслідок –найшвидшого врегулювання події.
4. При оформленні події уважно вивчайте документи, які підписуєте. Не підписуйте чисті бланки. Якщо ви не згодні з протоколом, вкажіть це у протоколі, виклавши свою версію подій.