СК «ВУСО» підвищує стандарти обслуговування > СК«ВУСО»
Страхова компанія «ВУСО» приділяє велику увагу найвищім стандартам обслуговування клієнтів і регулярно проводить навчальні семінари і тренінги для свого персоналу. Так, 27 лютого 2013 року в конференц-залі консалтингової компанії «ANSWER» (м.Київ) відбувся спільний навчальний тренінг СК «ВУСО» і Групи компаній «АИС» за темою: «Успішні продажі». Необхідно зазначити, що в 2012 році Група компаній «АИС» стала одним з основних партнерів СК «ВУСО». (ГК «АИС» заснована в 1992 році і є одним з найбільших автомобільних операторів на українському ринку).
На цьому тренінгу були розглянуті програми, спрямовані на поліпшення якості обслуговування клієнтів та підвищення знань по страховим продуктам, які пропонуються клієнтам Групи компаній «АИС».Також були розглянуті психологічні аспекти продажу послуг. Всі учасники дізналися про нові та ефективні методи обслуговування клієнтів, а також отримали позитивний емоційний заряд.
1 березня 2013 року на базі Головного офісу в місті Донецьку з метою вдосконалення роботи з юридичними особами відбувся Круглий стіл «Організація роботи з юридичними особами». У засіданні взяли участь члени правління СК «ВУСО»: Голова Правління Мітроніна Олена Вікторівна, заступники Голови Правління Артюхов Андрій Вікторович та Сидорова Тетяна Анатоліївна. Також були запрошені співробітники компанії, що представляють представництва по всій території України. Мета цього Круглого столу - підвищення якості обслуговування юридичних осіб, а також обговорення питань, пов'язаних з якістю страхових продуктів. Учасники поділилися своїм досвідом зі страхування корпоративних клієнтів. Важливо зазначити, що робота Круглого столу була побудована у вигляді живого і продуктивного діалогу співробітників та вищого керівництва компанії.
Страхова компанія «ВУСО» постійно прагне покращувати якість обслуговування клієнтів та послуг, що пропонує. Двері нашої компанії завжди відкриті для Вас і наші співробітники з радістю нададуть Вам консультацію з будь-якого страхового питання.