Туристичне страхування
Туристичне страхування Украина едина!
Звоните круглосуточно 0 800 503 773

Звонки бесплатные с мобильных и городских телефонов по Украине

Онлайн чат
Головна > Туристичне страхування

Страхування туристів

ПЕРЕВАГИ:
  1. Страхування за 5 хвилин;
  2. Безкоштовна доставка*;
  3. Офіційне страхування

 

«Оформленням цієї заявки на укладення договору страхування надаю ПрАТ «СК «ВУСО» даю згоду на обробку моїх персональних даних та підтверджую, що належним чином повідомлений (-а) про права суб’єкта персональних даних, визначені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних»

Погоджуюся з умовами оферти

 

Страхування виїжджаючих за кордон – це їхнє право на безоплатну медичну допомогу. Страхування в туризмі необов’язкове. Однак, згідно з Директивою Європейського парламенту і Ради, заявники на візу з одноразовим чи дворазовим в’їздом повинні пред’явити туристичне медичне страхування, яке покриває витрати на надання медичної допомоги та приміщення у лікарні у разі необхідності.

Мінімальна сума страхування туристів – 30 тисяч євро. Оформлене страхування повинно діяти у країнах Шенгенської зони і відповідати їхнім вимогам.

Туристичне страхування: види

  • компенсаційне страхування: турист оплачує послуги, а після повернення отримує кошти від страхової компанії;
  • сервісне страхування: медичний заклад безпосередньо зв’язується зі страховою компанією.

Страхування виїжджаючих за кордон: програми

Програма А

Транспортування: згідно з програмою А, туриста доставляють до найближчого медпункту на спеціальному транспорті (не на таксі чи транспорті готелю).

Медична допомога страхування туристів включає:

Туристичне страхування
  • невідкладну допомогу застрахованому туристу;
  • стаціонарну допомогу в медичному закладі, діагностику та лікування, оперативне втручання, перебування в палатах і операційних;
  • амбулаторну медичну допомогу дипломованим працівником, якщо стан пацієнта погіршився;
  • покриття вартості ліків, виписаних лікарем, на підставі чеків.

Стоматологічні послуги: туристу надається невідкладна консультація і допомога стоматолога у випадку, передбаченому договором (коли він за станом здоров’я не може відкласти лікування до повернення в країну постійного проживання).

Медична евакуація та репатріація – повернення особи додому, якщо її стан здоров’я погіршився чи загострилося хронічне захворювання, і необхідне операційне втручання. Якщо медичні працівники вважають доцільним евакуацію, а пацієнт добровільно відмовляється, зі страховика знімається відповідальність за покриття збитків, які виникли після відмови.

Транспортування дітей: якщо застрахована особа перебуває за кордоном з дитиною, туристичне страхування передбачає транспортування дітей віком до 13 років у разі необхідності евакуації застрахованої особи чи її смерті. Права на невикористаний квиток страхувальника для дітей належать страховику.

Адміністративна допомога: повідомлення близьким застрахованої особи про страховий випадок і стан здоров’я пацієнта.

Програма В

Окрім передбачених програмою А відшкодувань, застрахована за програмою Б особа має право на медичний супровід, дорогу і ночівлю лікаря, якщо її стан погіршився і вона не може самостійно повернутися до країни постійного проживання, або якщо медичний працівник країни перебування пацієнта рекомендує супровід.

Згідно з програмою Б, особі надається репатріація у випадку смерті на транспорті, визначеному страховиком. Медичне страхування туристів не покриває витрати на поховання.

Програма С

Програму В доповнює юридична складова: послуги адвоката у разі здійснення застрахованою особою протиправних дій з необережності (виключено податкове та трудове законодавство). Послуги адвоката турист оплачує самостійно.

Якщо турист при перевезенні повітряним транспортом втрачає багаж, програма страхування С передбачає його пошук і доставку. Застрахована особа може розраховувати на заміну документів та покриття витрат на їх переоформлення у разі втрати документів.

Страхування виїжджаючих за кордон передбачає виплату у разі:

Туристичне страхування
  • заподіяння шкоди здоров’ю через нещасний випадок чи загострення хронічного захворювання, що загрожує життю;
  • смерті застрахованого туриста;
  • втрати багажу та документів;
  • допомоги адвоката при порушенні кримінальної справи проти страхувальника за злочин, вчинений з необмеженості;
  • утискання прав особи.

Не належать до страхових випадків:

  • сонячні опіки;
  • хронічні захворювання;
  • захворювання, викликані алкоголем чи наркотичними речовинами;
  • нещасні випадки внаслідок ризикованих дій (стрибок з трампліна тощо);
  • втручання пластичного хірурга, здійснення щеплень чи профілактичних вакцинацій;
  • шкода здоров’ю під час страйку, учасником якого є турист;
  • навмисне заподіяння шкоди;
  • самогубство.

Мінімальна сума страхування в туризмі в Україні складає 3000 гривень: 2000 гривень на покриття медичних витрат, які стосуються страхового випадку; 1000 гривень – відшкодування витрат, пов’язаних з нещасним випадком.

Витрати, які самостійно платить особа, – франшиза. Ціна страхування залежить від того, яку франшизу обирає страхувальник: «нульовий» варіант коштує дорожче, ніж франшиза на 50 чи 100 євро.

Туристичне страхування: як визначається ціна

Вартість варіюється залежно від типу програми, тривалості, суми покриття, країни, до якої їде турист, та віку особи. Врахуйте, що стандартне страхування не покриває травм, пов’язаних із заняттями спортом (катання на сноуборді, лижах тощо). При зверненні до страховика попередьте про те, що збираєтеся на екстремальний відпочинок: тариф буде вищим, зате умови – вигідніші.

Страховий поліс можна купити безпосередньо у страховика або скористатися послугами турфірми. 75% полісів продаються через турфірму і включені у вартість путівки. Зверніть увагу, що страхування, передбачене туристичною компанією, включає лише мінімальний набір послуг. Краще додатково оформити поліс, вибравши вигідніші умови.

Для оформлення туристичного страхування:

  • прихопіть із собою закордонний паспорт або копію;
  • встановіть точну дату подорожі;
  • визначіться з типом полісу і сумою покриття;
  • сплатіть поліс.

Що робити при виникненні страхового випадку?

Зателефонуйте оператору страхової компанії, повідомте ім’я та прізвище туриста, номер полісу і термін дії. Опишіть проблему і вкажіть, яка допомога потрібна. Повідомте своє місцезнаходження і номер телефону. Чекайте на безкоштовний міжнародний дзвінок оператора.

Якщо ви не можете чекати, поки оператор вийде на зв’язок, їдьте до лікарні та оплачуйте послуги самостійно, але обов’язково збережіть чеки та всі документи. Тоді страховик відшкодує витрати.

Якщо у Вас настав страховий випадок, НЕГАЙНО зверніться до асистуючої компанії, по одному із зазначених нижче номерів телефону (залежно від країни перебування)! Витрати по збитках, про які асистуюча компанія не була повідомлена і / або повідомлена не вчасно НЕ БУДУТЬ відшкодовані!

Туристичне страхування
  • SMS-number: + 380937028555
  • Болгарія: + 359 554 811 92, + 359 554 811 88, +359 554 81180
  • Греція: + 30 231 220 50 25
  • Єгипет: + 20 1111 075 174, + 20 1100 783 485
  • Інші країни світу: + 7 4012 605 359
  • Польща: +482 218 812 99
  • Туреччина: + 90 850 480 22 58, + 90 242 212 16 55
  • Україна: + 380 44 500 14 00

 

Додаткові засоби зв’язку:

 

Телефон Call-центру ПрАТ «СК «ВУСО»: +380 44 237 12 03

З питань страхового відшкодування просимо звертатися за телефоном гарячої лінії СК «ВУСО»: 0800503773